HomeХобби и стильRelated VideosMore From: Luhhsetty

We Swapped Curly Hair Routines... (ft. Jewejewebee)

51312 ratings | 2183964 views
♡ I N S T A G R A M: @Lisette ♡ T W I T T E R: @Luhhsetty Jewellianna's Video: https://goo.gl/Y9AHFU My friend Jewellianna and I decided to do the Curly Hair Routine Swap Challenge! We have very different curly hair, so I was excited to see how this turned out! Do you think this is going to turn out good or bad? 🤔 -------------------------------------------------------- P R O D U C T S U S E D: Creme of Nature Argan Oil Shampoo Aussie Moist Conditioner ORS Olive Oil for Naturals Butter Creme Styling Smoothie Eco Styler Gel Krystal -------------------------------------------------------- F A Q: Name- Lisette Race- Black & White Height- 5'3 Location- LA Age- 21 -------------------------------------------------------- Not sponsored. -------------------------------------------------------- -xo
Html code for embedding videos on your blog
Text Comments (2493)
Luhhsetty (10 months ago)
OBVIOUSLY our hair + routines are different, that's why we use different amounts and different products! It's all just an experience and was for fun! Make sure to check out Jewellianna's video on her channel 😊
Sensei Lloyd (4 months ago)
Luhhsetty you are my all time favorite(and my idol) you are so pretty and so gorgeous
Alicia Williams (5 months ago)
Luhhsetty hey
betty shepherd (5 months ago)
Just a tip Shannon just the scalp and condition the ends. If you shampoo the ends it dries the hair up from it natural oils and conditioner puts good oils in the hair.
Kelsie Gwandi (5 months ago)
Luhhsetty y’all guys are so cute and sweet and funny and soooooo nice
Brittany Davalos (5 months ago)
I think it's gonna work By the way can you pin this comment Please.
Lu Curkovic (1 day ago)
2:53 looks like something else😂😏😏
Kay Laurence (4 days ago)
What’s both of their hair types?
Rehan Singh (8 days ago)
I'm sorry but I have to be honest with u ur animation look doesn't look anything like u
Maha Alrustamani (10 days ago)
I think it going to look good!!😊
raul reyes (12 days ago)
Wow 8:00 looks like her hair is her head
Ashley Cunningham (12 days ago)
Your hair is just like hers you are so good go girl 😁😍😉😎
Kailey Wolfe (14 days ago)
Good
khalilah afrika (16 days ago)
I think it’s gonna turn out bomb
Antoinette Mayers (16 days ago)
Great video!
Jade Newell (17 days ago)
Good
unicorn gacha (18 days ago)
Good
Adelyn Carnagey (20 days ago)
Good
TheRealDeal YT (20 days ago)
It's gonna be good
Nataliughh Sanchez (25 days ago)
it’ll turn out bad
Lauren Michaels (30 days ago)
I cringed when u put sooo much product on ur hair lol. But I think it looks good. Love ur vids btw
Hannah Joseph (8 days ago)
😂
koala puppy (1 month ago)
Good
Me Me (1 month ago)
I wish I had that much volume on my hair ❤️❤️❤️
Brittany Richardson (1 month ago)
Beautiful!!!
Precious Rosel (1 month ago)
Hi Lisette. Your hair is so healthy.
Kyndal Harp (1 month ago)
Your hair looks fantastic!!! The volume works for you!!! Fun video!
Raynita McGowan (1 month ago)
I love it!
Isabel Vincci (1 month ago)
Come to my channels, ven ven mi canal ☺
Isabella Tipold (1 month ago)
Aww man I wish I had curly hair 👩‍🦱
Lorraine THICC (1 month ago)
You are so PRETTY
Top
Dooda _ (1 month ago)
She fine asl😩
Amani Albaadani (1 month ago)
Who noticed that she was taking a shower in her clothes. Lol
Carolin S (1 month ago)
even tho i have uncooked spaghetti straight hair, I enjoyed this video so much! it is satisfactory😍 you look so good!
kamdoodle 671 (2 months ago)
i think its going to be okay
Yeah, she was being a little too paranoid, haha
Rosie Hayes (2 months ago)
I feel like since you said that you two were using each others hair routines and that this was just a test then you should’ve complained every time the other girl was giving instructions on what she does and what works for her. I understand there is helpful feedback but the faces and comments you make are really just rude and distasteful to me. I think your hair has never looked better than it does in this video just saying.
Coco’s_ Chaos (2 months ago)
The cream of nature that’s what I use
Ashlee Brown (2 months ago)
I thought this was going to be a fun video. The first girl complained wayyyyy too much.
Martin SwiftKey (2 months ago)
Good or bad l tink good😘🤞🤞🤞
Tay Xenia (2 months ago)
The other girl has thicker more defined curls soo that’s why she uses so much
Tatianna Diaz (2 months ago)
I think it’s going to turn out good
Jada Patterson (2 months ago)
omg you look so pretty at the end and i love it
Mrs. Fofanah (2 months ago)
Her hair is 10x thicker than yours so hair routines would definitely be different. Your routine is good on you.
EmanandTeeshas Land (2 months ago)
I think it is going to turn out good I mean it dependa
the king (2 months ago)
Good
Hey there (2 months ago)
It annoys me that they used carol’s daughter which has dimethicone and Aussie moist which is full of silicone as well.
Z Bee (2 months ago)
good
Rochelle Rene (2 months ago)
It came out SUPER cute
Alexandria Rodriguez (2 months ago)
This just proves there ARE different types of curly hair unlike some people think.
Alejah Corazza (2 months ago)
What’s the song in the background called lol
Lil Uzi Vert - The Way Life Goes
CafeAuLait TX (2 months ago)
Girl ain't nothing wrong with a little grease! Keep your hands outta your hair! Hahaha.. Lol
True.
mckinneychica2 (2 months ago)
What is that hair diffuser brand??
Samantha Serrano (2 months ago)
mckinneychica2 That’s the Dyson blowdryer
Ego Vici (2 months ago)
Your hair line looks not good its very straight
Iry M. (2 months ago)
Arent you supposed to put conditioner more toward the end and work ur way up? Only products that should go on ur scalp is shampoo and oil!
Cheryl Lai (2 months ago)
Wow your hair is looking amazing Luhhsetty!!!
Unipeeps ! (2 months ago)
I think it will turn out good
Kaia Lee (2 months ago)
You so lucky to have thick and curly hair
It's jj (2 months ago)
My name is Juliana
taylor brent (2 months ago)
Girl you Poppin
VELENA'S WORLD (2 months ago)
It's gonna turn out GOOD!!!
Babe (2 months ago)
lmaooo the shade
Gabby Cox (2 months ago)
I think ur hair is soooooo pretty
Stef B McCoy (2 months ago)
i loved this. i dont even know why i watched it since i dont use hair styling products lol
DiNA (2 months ago)
You literally just cake the conditioner on the top of your hair like ??
olesha armstrong (2 months ago)
Lit
Lizette Alonso (2 months ago)
Oml my name is Lizette with a z not an s but my friend calls me lizetty I'm in shocked
It looks great as well after drying. 👍👍
Looks good so far.. b4 drying.
Stacy Zelaya (2 months ago)
Good
Queenk 11142006 (2 months ago)
Good
Joshua Blanton (2 months ago)
Turn out good
Joshua Blanton (2 months ago)
I swear she look like ariana grande
S Peters (2 months ago)
Good
Gangsta Unicorn (2 months ago)
What’s the song @1:49?
Maithé (2 months ago)
Yass girl💋
QUEEN maya (2 months ago)
Girllll you should use this routine more because youre curls look better then ever luv
Gorgeous Butterfly (2 months ago)
The shampoo feel like it strips my hair
Sanai’s awesome Tv (2 months ago)
2:54 looks like milk
Haley Bear (2 months ago)
Who else wishing they had curly hair like both of em🙉🤣♥️
azelia rose (2 months ago)
i was right. i guessed that it’d work good but that’d be too much product for you
ForceOfNature (2 months ago)
Wow your hair actually turned out amazing! 😍
Bozzy4psu (2 months ago)
Good
AnanasxNassima (2 months ago)
I want those curls🤤
Irma Rivera (2 months ago)
Good
Samantha Railine (2 months ago)
You have beautiful hair and I used to love creme of nature however those products aren't actually made for curly hair. They have parabens, silicones and sulphates, those harsh chemicals are really noticeably damaging especially if you wear your hair curly. Long term use= destruction of natural curl pattern.
Patrice Hrabowskie (2 months ago)
It’s gonna turn out good
Carmen Bailey (2 months ago)
Your hair looks really good👍
Chloey Terry (2 months ago)
you are gorgeousss
Flex Seal (2 months ago)
Who else started dancing when she played unforgettable
stella blythe (2 months ago)
my guess was 56 or 58!!!!
Why is this so funny? I don’t understand lol.
Sade Daniels (2 months ago)
i think it’s gonna be good 😻
diss (2 months ago)
U are beautiful
Sam (2 months ago)
It's gonna be so good i know
Ashley Davis (2 months ago)
I think it going turn good
Shannon Williams (2 months ago)
Your hair is actually so gorgeous😍😍😍
Butter Scotch (2 months ago)
Switching routines is cool, but using the same amounts is ridiculous and makes no sense because she has longer thicker hair lol🤦🏽‍♀️
Haha
Maariya Abdurashid (2 months ago)
it might turn out good, but im scared for your hair.
Anika Moreira (2 months ago)
The name of the background músic pls
Selasie Amenu (2 months ago)
I love both of your curls. Is it just me or do almost all youtubers seem to have the iPhone x???
Aniah Montgomery (2 months ago)
love your hair
Gracie Myers (2 months ago)
Omgg I wish I had your hairrr😩it’s gorgeous😍😍
Haddy N. (3 months ago)
Bad
Jalina Michel (3 months ago)
What type of hair do u have
we stan (3 months ago)
I loved it

Would you like to comment?

Join YouTube for a free account, or sign in if you are already a member.