HomeЛюди и блогиRelated VideosMore From: Mallory Ervin

Mom's Day Out Vlog

1793 ratings | 33441 views
Watch a Mom's Day Out vlog! Ivlog a day in my life as a new mom and take a mom's day out to myself! Follow along with me as I do everything a new mom should do when they get a day to themselves. Subscribe to my channel HERE: https://goo.gl/h1HGR8
Html code for embedding videos on your blog
Text Comments (335)
frizzylizzy20 (4 months ago)
Oh wow Mum! The next time you’re leaking breastmilk or the let down is happening while feeding, press your palm over nipple area firmly and it keeps the milk in. My lovely mum taught me that and now I don’t need breast pads
christa bauer (4 months ago)
Your hair and eyebrows look great!
Marin Davis (5 months ago)
Your hair and brows! 😍😍😍
Zuni Torres (5 months ago)
I love your lip necklace. Where is it from❤️
50balesofhay (5 months ago)
Hahaha i was away for the first time when my kid turned one to go get my hair done. I was like you're good girl you don't need breast pads. Turns out I really really did. Napkins are life savers 💁🏼‍♀️
Mary McNiff (5 months ago)
love your videos
Brittany Titus (5 months ago)
Girl! Your hair looks so good!! It looks so much longer and healthier even without your halo! Love it!
Lisa Hess (5 months ago)
It's looking as if you may have to change your youtube name to Mallory & Kyle !! Glad ya got to take some time for yourself. Such a great Mommy. Ford is a doll !!!
Mallory Ervin (5 months ago)
We might as well!!
Catherine Mefford (5 months ago)
It’s so cool to see a vlogger from KY!!! I’m from Lexington!!
Mallory Ervin (5 months ago)
Omg hey girl hey!!
it;s great you can pump so much....Ford is lucky cuz it's not the same as a baby nursing. at least for me :) I like what you had to say about parenting....whether you bottle or breast feed, you till love your baby
Jenna Jo (5 months ago)
I had been thinking at the beginning of this vlog how healthy your hair looked! Love it!
Mallory Ervin (5 months ago)
Thank you! 😘😘
Mist Glam (5 months ago)
wait you said coconut mocha coffee..where is that from? girl you must tell! coffee obsessed
Jessica Qu (5 months ago)
Watching you makes me happy! I'm a new subscriber, and you're definitely one of my new fave YouTubers :)
Mallory Ervin (5 months ago)
Omg thank you so much! And welcome to my channel!!!!! I hope you enjoy watching! 😘😘
Kayleigh Parker (5 months ago)
Hi from the UK! Love your vlogs. 👌
Mallory Ervin (5 months ago)
Omg thank you!!!! 😘😘 thanks for watching for across the pond!
Joanna Cerisano (5 months ago)
Ford’s facial expressions are so good. He’s adorable! Your hair looks amazing!!! Glad you got to do something for yourself ❤️
Mallory Ervin (5 months ago)
You are too sweet! Thank you so much! 😘😘
tmariehuff (5 months ago)
I’m glad your cousins aren’t having babies with their cousins.. Thanks for clearing that up Kyle!
Mallory Ervin (5 months ago)
😂😂😂
molly roll (5 months ago)
Be careful at Planet Fitness.....................https://www.cnn.com/videos/us/2018/07/25/naked-yoga-guy-moos-erin-pkg-vpx.cnn
sabella_j (5 months ago)
ok wow! your hair was magical
Mallory Ervin (5 months ago)
Thank you!! 😘😘
Cindy Love (5 months ago)
I need or should i say WANT a best friend like you! Ur so positive and cheerful i can tell u have a beautiful soul! I ADORE U!!😘
Mallory Ervin (5 months ago)
Wow your positive words mean everything to us! Thank you!! 😘😘
The Real Kelsey (5 months ago)
I just love you! I wish we could be friends :) You are so funny and STUNNING and down to earth
Mallory Ervin (5 months ago)
Wow thank you so much for being so kind! We so appreciate people like you! Xoxo
Bluescaraab (5 months ago)
Love the ending ad the music that goes with it😅😅😅
Mallory Ervin (5 months ago)
Thank you!
Davis Rob Cornett (5 months ago)
Goodness how I need my extensions put back in and my hair done. But lawd knows I can't afford Parlour 3 hahaha. Your hair looks great!!!! ❤️❤️❤️
Mallory Ervin (5 months ago)
Thank you!
Paige P (5 months ago)
Could you get a small clip of how you walk on the treadmill? I know that is so silly but I just CAN NOT walk without holding on it is so hard to me 😂 so I need to see a professional do it 😉
CRebecca1944 (5 months ago)
You didn't need the halo, your hair looked great . Cool salon 👍
Mallory Ervin (5 months ago)
Omg thank you! 😘
Laurenashley1022 (5 months ago)
You probably get this all the time, but you look like Julianne Hough!
Mallory Ervin (5 months ago)
Omg thank you! That’s so sweet of you to say! 💙💙
Kimberly Santos (5 months ago)
Mal your hair is gorgeous 😘
Mallory Ervin (5 months ago)
Thank you!!😘😘
Allie Hutmacher (5 months ago)
Yes the sound of the pump 😂😂😂 it’s all you hear!!
Mallory Ervin (5 months ago)
Engraved in my brain! 😂😂
Karen Cervantes (5 months ago)
You’re such a ray of sunshine. I always look forward to watching your vlogs. Such positive vibes you put out.
Mallory Ervin (5 months ago)
Omg thank you so much!!😘😘
Amy Eats Plants (5 months ago)
I just LOVE you!!!! 💕
Mallory Ervin (5 months ago)
You are the sweetest! Thank you! 😘😘
Coffee Chat Girl (5 months ago)
Mallory, Girlll you brought back the leaking boobs days. Ha Ha ha. That feeling when the flood gates open. Your hair and brows look amazing as always. Hope you guys have a great day!! Hugs, Robyn
Mallory Ervin (5 months ago)
It is what it is! 😂😂 and thank you so much!
Myra Robles (5 months ago)
Beautiful like always Mal! You all made me laugh at the end of the video! 😂
Mallory Ervin (5 months ago)
Oh good!!! That’s why we make these videos. For a good laugh! 💙💙
Bailey Elaine Ebey (5 months ago)
Ohmygosh so gorgeous! I love this! Every new mama deserves this! Idk if anyone has told you to start rotating your milk but since you’re an over producer you might have to start earlier than most! I know I did since it only keeps good for like 6/12 months in a deep freeze and then like 3/4 months in the freezer attached to your fridge bc it’s opened more frequently. I didn’t know this with my first and a lot of it went sour 😭
Mallory Ervin (5 months ago)
Good to know! Thank you so much for telling me!!
Momof3 (5 months ago)
your hair look amazing Mallory
Mallory Ervin (5 months ago)
Thank you!!! 😘😘
Momof3 (5 months ago)
kyle is gorgeous, but i think it is time for a professional to cut his hair...
Abby I (5 months ago)
loved the vlog. I don't know how you do it I have my 3 month daughter and i feel i let myself go, got diagnosed with postpartum depression
Mallory Ervin (5 months ago)
Oh know I’m so sorry! You got this momma! It is hard for sure but that baby is so worth it!! 💙
Diana Garcia-Madrigal (5 months ago)
Seriously you’re so cute. I looove very cavallari its so funny that you might or already know some of those people!!
Mallory Ervin (5 months ago)
Such a great show!!
Danielle Gallegos (5 months ago)
Mad proud of that esti for speaking up about professional only products! Whoo!
Mallory Ervin (5 months ago)
🙌🙌🙌
Danielle Keane (5 months ago)
You really should turn the water off while you’re brushing your teeth 😟😰 so so wasteful
Kyle DiMeola (5 months ago)
Danielle Keane I tell ya what Danielle I’ll leave the door unlocked and you can come bucket up this water and take it with ya
Jennifer Dowd (5 months ago)
You look like a cross between Jennifer Aniston and Jules Hough right after your hair was done!! 😘😘😘💕
Mallory Ervin (5 months ago)
Omg 😍😍 thank you so so much!
Leigh Arlitt (5 months ago)
Would love a review on the pumps! I just had my third baby, but this is the first child I have ever had to pump with bc of working full time after maternity leave. Great video!
Mallory Ervin (5 months ago)
Hopefully coming soon!
Heidi L (5 months ago)
Looking so beautiful Mallory!!! I love that you watch Very Cavallari I love Kristen and that show!!! ❤️🙌🏻😍
Mallory Ervin (5 months ago)
Thank you!! And it’s such a fun show to watch!
Kloves3lvandcc Kelli (5 months ago)
Your hair and brows are rockin sista!! Hottest mama around! I remember the days of pumping for a day of pampering! Anyway, the ending was so funny! Lmao
Mallory Ervin (5 months ago)
Yes!!!! Gotta be prepared! 😂😂
Lani Muncy (5 months ago)
love that you're from ky! watching from manchester, ky.
Mallory Ervin (5 months ago)
Yes girl!! 🙌🙌
Chloe Wade (5 months ago)
Oh my goodness! I swear you looked just like Julianne Hough after you got your hair done!
Mallory Ervin (5 months ago)
Omg!!! You are so sweet to say that! Thank you! 😘😘
Molly Milow (5 months ago)
cousins are not having kids with cousins. just like my husband......stupid joke you cant help but laugh at/be embarrassed they said.
Bethany Briere (5 months ago)
So beautiful inside and out!! It’s so good to take care of yourself especially being a mom 😘❤️
Mallory Ervin (5 months ago)
Thank you!!! And you are so right! Ever one needs a little time to themselves!
Shawna McKinzie (5 months ago)
Giiiiirl you so fancy! What do you think of microblading? I want to get it done so bad! Just to fill in the brows some. Omg #Momlife for real! How long do you plan to breast feed? I'm 39 with furkids so I've got no clue. Bahahaha! Love you guys! Nice add at the end Kyle! I laughed out loud! 🤣
Kim WH70 (5 months ago)
Mallory, can you recommend a tailor in Nashville? Thank you
Katie Jenkins (5 months ago)
Lol the brow gel looks like a umpa loopa (have no idea how to spell that)
Katie Jenkins (5 months ago)
Mallory Ervin yes exactly! They look amazing!
Mallory Ervin (5 months ago)
Haha until she takes it off yes it does! 😂😂
JoBeth Rice (5 months ago)
Dannnng Kyle with the KY jokes!!!!
Mallory Ervin (5 months ago)
Ahah right!! 😂😂
Kaylin Williams (5 months ago)
You literally look just like Julianne Hough with your hair blown out like that😍 love you and your precious little fam💕
Mallory Ervin (5 months ago)
Omg thank you so so much! 😘😘
Marsha Thomason (5 months ago)
Mallory, I love your videos!! I am also a KY Girl!! ! You always look beautiful, I love watching to see what kind of great beauty trends I may be missing. BYW your lashes look amazing, was wondering who does them?
Anne Hubben (5 months ago)
ok you leaning on the bathroom sink while you brush your teeth is exactly why i love you so much. And when you came home to Ford and Kyle & the way Ford was looking at Kyle, like they were sharing some kind of male secret was just too adorable. Your hair really looks great -- long, thick and shiny :0) xo
Mallory Ervin (5 months ago)
Omg you are too kind! Thank you so so much! Ford and Kyle for sure have a special bond already! 💙💙
Lisa W (5 months ago)
What is a halo? She mentioned she didn't have her halo in
Mallory Ervin (5 months ago)
My extra hair!! 😂😂
Asia Madrid (5 months ago)
You look great Mal and I'm so glad that you keep it real. YOU GO MAMA!!! I wanted to see your trip home. 😁
Mallory Ervin (5 months ago)
Thank you!!! More coming soon! 😘😘
Rachael (5 months ago)
I need to start doing that to my brows! Love the vlog as always. And Kyle's jokes are on point lol
Mallory Ervin (5 months ago)
It’s a game changer!!!!!
Serena Schreckendgust (5 months ago)
Someone please tell me the song and artist for the song while the coffee is brewing. I love it and need it in my life
nathalie carle (5 months ago)
Lol I use the same pump and I hear that sound all day long ... thanks for the tip on the breast pump .. I feel like that’s all I ever do wash pumps
Mallory Ervin (5 months ago)
Right?!? It just gets to be too much!
Jordana Noelle (5 months ago)
I loved your fitness/dieting videos from last year(?). Are you following the same tips for postpartum or doing something different?
Mallory Ervin (5 months ago)
Following the same tips from last year!!
Hayley Paige Johnson (5 months ago)
Loving these PJs!! Also, the mom vlog!!:D
Mallory Ervin (5 months ago)
Thank you!!! 😘😘
Noiretjolie (5 months ago)
I think you’re a real bad ass! I appreciate your consistent positivity and happy energy.
Mallory Ervin (5 months ago)
Omg!!! Thank you thank you!! Your kind words mean everything to me! Xoxo
myra lee (5 months ago)
I live in ky!! Meet and greet!! Lool
Mallory Ervin (5 months ago)
🙌🙌🙌
Kat and Keloni (5 months ago)
okay you deserve it! you go girlfriend you look beautiful!!!
Mallory Ervin (5 months ago)
People like you are the absolute best! Thank you! Xoxo
Alexa Almazan (5 months ago)
Omg I love Ford he’s just the cutest 😭😍
Mallory Ervin (5 months ago)
He’s growing soooo fast! 😭😭
Jennifer Wilson (5 months ago)
Oh the Kentucky jokes! Lol Gotta love the backroads of UC! Your hair looks so good.
Mallory Ervin (5 months ago)
Haha yes he just never lets them go!
TheMexicanBeauty (5 months ago)
Your hair looks sooo stunning! You are such a beauty!
Mallory Ervin (5 months ago)
Omg thank you so much! You are so sweet to say that! 💙💙
Amanda Cooper (5 months ago)
Y'all are so fun!!!
Mallory Ervin (5 months ago)
Thank you!! 😘😘
disneygirlatheart (5 months ago)
Your hair looks so good. Ford smiling at momma and daddy, so sweet.
Mallory Ervin (5 months ago)
Thank you!! It’s the sweetest thing to watch him grow! 💙💙
jlynnn 999 (5 months ago)
Gorgeous hair.
Mallory Ervin (5 months ago)
Thank you!! 😘😘
Sisi Rojas (5 months ago)
You look great! Enjoy all the help you can get from Kyle. My husband works full time while I take care of my 2 month old all day, and trust me it's exhausting. Very rewarding, but exhausting.
Mallory Ervin (5 months ago)
You are one strong mom!! 💙💙
AmberLee E (5 months ago)
I'm so jealous of your milk production! My milk never comes in. I'm pregnant with my 3rd kid and dreading the comments I'm going to get because I can't breast feed.
Mallory Ervin (5 months ago)
Girl you do what you have to do! Don’t let anyone bring you down for the way you choose to feed your baby! 💙💙
Tara Henehan (5 months ago)
#realmoms thanks for being so relatable! 😘
Mallory Ervin (5 months ago)
Yes girl!! All of us moms have to stick together!!
Rita PN (5 months ago)
Mallory!!!!! You make me miss my little one being and infant and the breaks I would get to pump and it felt like the only 30 minutes I got completely to myself.
Mallory Ervin (5 months ago)
Sometimes that is the only time to yourself!
Israel & Raquel Fuentes (5 months ago)
Love your positivity!!
Mallory Ervin (5 months ago)
That’s the best compliment you could ever give me! Thank you so much! 💙💙
Stephanie Stafford (5 months ago)
You’re just beautiful Mallory.! Your hair looks amazing. And Kyles joke at the end 😂😂, I literally laughed out loud on that one!
Mallory Ervin (5 months ago)
Haha right! He’s crazy! 😂😂
Brooke Saundercook (5 months ago)
Where are your cute pjs from!
Mallory Ervin (5 months ago)
They are Rails from the Nordstrom sale! Check them out on my website!
Teri McK (5 months ago)
Love your hair, Mal! I really like it without extensions.👍❤
Mallory Ervin (5 months ago)
Omg thank you so much!
Brynn Guster (5 months ago)
Thank you for talking about breastfeeding and being a mom! Sending love to you and the family 💗
Mallory Ervin (5 months ago)
Yes girl!! 🙌🙌 thank you so much for watching!
Emily Paige Wilson (5 months ago)
MALLORY!! Please do a breastfeeding/first time mom video. I am getting ready to have my baby boy in about 6 weeks and the anxiety is real. Any tips/tricks would be appreciated!!
Mallory Ervin (5 months ago)
Omg congrats!! Maybe I can get one done soon!
Jasmin Gonzalez (5 months ago)
I love that you’re not the type to only workout in “fancy” gyms 🤣🤣🤣 you can not beat 10 bucks a month! Especially when you’re a mom and sometimes you can’t make it to the gym so might as well spend less on that lol
Mallory Ervin (5 months ago)
Heck no!!! I’ll take what I can get!
Marsha Colton Johnson (5 months ago)
Lol...u n Kyle r just adorable!!!!!!!
Mallory Ervin (5 months ago)
Thank you!! 😘😘 you are so sweet to say that!
Cherylife (5 months ago)
Loved this babe xx
Mallory Ervin (5 months ago)
Xoxo
CelesteLoveHeart (5 months ago)
Love❤️ your brows XX💕 and hair Gorgeous✨💕
Mallory Ervin (5 months ago)
Thank you thank you! 😘😘
flowermij (5 months ago)
You go mama it reminds me of myself when I pumped every 2 hrs for my son boy! Did I get a lot of milk and I froze it too ...the sound is so familiar I'm happy that Kyle is there to help you my hubby had to work outside of home 8-5 m-f me with 2 kids at home sleep deprived and all the c-section recovery no help after week1 .....How did I do it by the hand of God... For sure... My kids are grown now love seeing your little family here you deserve day of beauty and fun...
flowermij (5 months ago)
Thank You Mallory, your doing your best too...
Mallory Ervin (5 months ago)
Omg you are one strong mom!!! People like you are the BEST!!!! 💙💙
Deidra Wallace (5 months ago)
So pretty, Mal!
Mallory Ervin (5 months ago)
Thank you!! 😘😘
Golda (5 months ago)
Girl... you look fantastic. You don't even need the halo in!
Mallory Ervin (5 months ago)
Omg thank you!! 💙💙
Veronika Ohanian-Welt (5 months ago)
Obsessed with all of you! Thank you for making my morning! Speaking of mornings...I NEED to wake up to your first song! Does anyone know what it is? Island style “what a beautiful day...”? I would love to know! Thank you so so much? Have a beautiful day everyone! xo
Karissa Teixeira (5 months ago)
It's so nice to get a moms day! My daughter is 2 years old and I had serious mom guilt probably a little over 1.5 years at doing anything for myself and honestly I finally came to the realization that it was because of everyone ELSE! an the mom shaming, judging etc. I would'nt even get my nails done for 1hr without her and it was just so stressful now not worrying about what everyone "thinks" feels so great! & when I can go do my hair or other pampering alone it gives me a serious RECHARGE an actually a better mom in a happier state of mind. Glad you see the positives in doing these things for you early into motherhood 😍👏
Mallory Ervin (5 months ago)
Yes you got this momma!!! It is hard for sure but you have to do it for your own good!! 😘😘
Kenn (5 months ago)
The way she styled your hair makes me think you Would look bommmmmb in a bob
Mallory Ervin (5 months ago)
Ooohhh girl! Maybe one day!
Earls Family Vlogs (5 months ago)
So glad you got a couple hours to take care of you! You're a wonderful mama!
Sara Dombek (5 months ago)
How come you don’t talk about diabetes anymore? I’m so invested and would love to know how you’re doing w that because I hope you’re well! 😃
Nelida Maldonado (5 months ago)
You hair so beautiful
Nelida Maldonado (5 months ago)
Thank you
Mallory Ervin (5 months ago)
You are so sweet to say that! Xoxo
Yvette (5 months ago)
Hi! I love your hair it looks great even without ur other hair.... I have very thin hair too 😢 it makes me sad that’s why I always go short on my hair. I wish I could buy me some Halo hair... You always look beautiful and so is your heart ❤️ I love watching your videos. God bless you and you family.
Mallory Ervin (5 months ago)
Omg thank you! I feel your pain but it is what it is! Thanks so much for watching! 💙
Laura M (5 months ago)
Your hair is looking great!!! Gorgeous mama!
Mallory Ervin (5 months ago)
Thank you!! 😘😘
Marisa Humble (5 months ago)
Love, love you guys...Awesome happy sing in the beginning, Funny joke at the end and your just a HAPPY person whatever life throws at you Mallory, you make the best of the situation. Thanks for sharing and taking us with you. Hair and eyebrows turned out awesome. Love your parents house. Can I just be a part of the family? 😆 Keep the videos coming. Happy 😊
Mallory Ervin (5 months ago)
Omg thanks a million for watching!! Your kind words mean so much to us! 💙💙
Katy Lady17 (5 months ago)
Best way to start my Monday-with the sweet and always positive vibes from Malory...and Kyle’s jokes don’t hurt either!😂 Thanks for always bringing some positivity to my day, sweet girl!☺️🤗🤩🌈🌅
Mallory Ervin (5 months ago)
Omg you are so sweet to say that! I hope you have the best Monday! 😘😘
Lacey Gleich (5 months ago)
Girl your brows look so good! Loved watching this mamas day out!
Mallory Ervin (5 months ago)
Thank you!! All moms need a little day to themselves! 💙💙
Caroline Walker (5 months ago)
Giiiirl turn off that water while you’re brushing your teeth
Nina Manzo (5 months ago)
Why is Kyle so hilarious😂
Mallory Ervin (5 months ago)
Literally! Try living with him! 😂😂
Bmbrown5 (5 months ago)
Yehaw Kentucky Joe..😂
Mallory Ervin (5 months ago)
Thanks for watching! 😘😘

Would you like to comment?

Join YouTube for a free account, or sign in if you are already a member.